بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
تأمین سرمایه دماوند تراز مثبت ۱۱۵ درصدی را ثبت کرد؛

ثبت عملکردی مطلوب از سوی "تماوند" 

ثبت عملکردی مطلوب از سوی
شرکت تأمین سرمایه دماوند در خردادماه سال جاری، بیشترین درآمدزایی را از «بازارگردانی» با مبلغ ۷۹ میلیارد تومان در اختیار داشت.
کد خبر : ۲۸۲۹۰۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت تأمین سرمایه دماوند در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه ۱۴۰۳ میزان درآمدی که از ارائه خدمات محقق‌شده کسب کرد برابر با مبلغ ۹۵ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان به ثبت رسید، میزان درآمد تجمیعی که "تماوند" از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه سال جاری شناسایی کرد بالغ‌بر ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

شرکت تأمین سرمایه دماوند میزان درآمدی که در این دوره از خود برجای گذاشت مربوط به بازارگردانی، سبدگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری، مشاوره عرضه و پذیرش و ارزشیابی سهام بود. میزان درآمدی که "تماوند" در نهمین ماه از سال جاری کسب کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش را به دنبال داشت.

ثبت عملکردی مطلوب از سوی تماوند+یورس نیوز

در این دوره ماهانه با وجود این موضوع که تماوند در مقایسه با ماه گذشته با کاهش درآمد همراه بود اما؛ توانست در خردادماه تراز مثبت ۱۱۵ درصدی را از خود بر جای بگذارد.

سود سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه دماوند در خردادماه سال جاری مبلغی برابر با ۳۵۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید، میزان سود اعلام‌شده توسط این شرکت از سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی، سرمایه گذاری در صندوق‌ها و سپرده بانکی به دست آمد. میزان سود سپرد‌ه‌ای که توسط "تماوند" به ثبت رسید در مقایسه با ماه گذشته با ۱۸ درصد افزایش همراه بود.

ثبت عملکردی مطلوب از سوی تماوند+یورس نیوز

شرکت تأمین سرمایه دماوند در خردادماه سال جاری، بیشترین درآمدزایی را از «بازارگردانی» با مبلغ ۷۹ میلیارد تومان در اختیار داشت و جایگاه بعدی را نیز بخش «پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری» با مبلغ ۱۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.